Siirry sisältöön

​Asiakastyytyväisyys

Asiakas täyttää sydänkeskuksen palautelomaketta

Potilaspalautteiden tulokset Sydänkeskuksessa vuonna 2018

Tyytyväisyys.PNG

Tyks Sydänkeskuksessa keräämme jatkuvaa potilaspalautetta eri menetelmin. Palautteiden avulla haluamme edelleen kehittää toimintaamme ja siten edistää palvelukokemuksen syntymistä. Palautteet käsitellään Sydänkeskuksen osastoilla, asiakaspalvelutiimissä ja johtoryhmässä.

Vuonna 2018 saimme kyselylomakepalautteita (QPro) yhteensä 491. Näiden palautteiden keskiarvo asteikolla 1-5 oli 4,8.

Potilaspalautteen kerääminen tekstiviestipalautteena aloitettiin elokuussa 2018 ja palautteita saimme 996. Palautteiden yleisarvosana palvelulle asteikolla 1-10 oli 9,3.

Palautteiden mukaan potilaas ovat erittäin tyytyväisiä hoitoonsa Sydänkeskuksessa. Potilaspalautteiden perusteella olemme myös kehittäneet toimintaamme ja palveluamme. Esim. hoitoympäristön rauhallisuuteen on kiinnitetty huomiota monin tavoin ja osastojen viihtyisyyttä on parannettu lisäämällä televisioita, korvakuulokkeita, lukulaseja sekä kattotaidetta. Yksityisyyden turvaamiseksi on lisätty väliverhoja, turvallista liikkumista on varmistettu uusilla tossuilla jne. Otamme mielellämme vastaan kehittämisehdotuksia palvelumme kehittämiseksi.

 Anna palautetta hoidosta

Päivitetty: 20.3.2019 12:22