Siirry sisältöön

​Asiakastyytyväisyys

02-sydankeskus-asiakastyytyvaisyys.jpg

Potilaspalautteiden tulokset Sydänkeskuksessa vuonna 2016

 

Tyks Sydänkeskus kerää jatkuvaa potilaspalautetta eri menetelmien avulla. Palautteiden avulla Sydänkeskus haluaa edelleen kehittää toimintaansa ja siten edistää myönteisen palvelukokemuksen syntymistä. Palautteet käsitellään Sydänkeskuksen osastoilla, potilasturvallisuustyöryhmässä sekä johtoryhmässä. Sydänkeskukseen tuli vuonna 2016 yhteensä 218 palautetta (QPro). Potilaspalautteiden keskiarvo asteikolla 1-5 oli 4,8. Palautteiden perusteella potilaat ovat pääosin erittäin tyytyväisiä hoitoonsa. Potilaspalautteita kerättiin lisäksi QR-koodin avulla.

 Anna palautetta hoidosta

Päivitetty: 24.1.2018 13:55