Siirry sisältöön

​Asiakastyytyväisyys

Asiakas täyttää sydänkeskuksen palautelomaketta

Potilaspalautteiden tulokset Sydänkeskuksessa vuonna 2017

 Tyytyvaisyys.PNG

Tyks Sydänkeskus kerää jatkuvaa potilaspalautetta eri menetelmien avulla. Palautteiden avulla Sydänkeskus haluaa edelleen kehittää toimintaansa ja siten edistää myönteisen palvelukokemuksen syntymistä. Palautteet käsitellään Sydänkeskuksen osastoilla, potilasturvallisuustyöryhmässä sekä johtoryhmässä. Sydänkeskuksen palautteiden määrä kaksinkertaistui vuonna 2017. Palautteita saatiin yhteensä 558 (QPro). Potilaspalautteiden keskiarvo asteikolla 1-5 oli 4,8. Palautteiden perusteella potilaat ovat pääosin erittäin tyytyväisiä hoitoonsa.

 Anna palautetta hoidosta

Päivitetty: 6.9.2018 15:38