Ohita valintanauhan komennot
Siirry pääsisältöön

KoulutuskalenteriSympa

Hallitse käyttöoikeuksiaHallitse käyttöoikeuksia

Otsikko

Suomen sydämellisin kohtaaminen: Puheenvuoroja asiakaslähtöisyydestä muualla

Alkupäivä

22.9.2022

Päättymispäivä

22.9.2022

Kellonaika

13:00-15:00

Paikka

Koulutuksen hinta

Koulutustilaisuus on maksuton Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin sairaaloiden, terveyskeskusten ja kuntien henkilöstölle. Muilta peritään 50€ osallistumismaksu.


Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova. Koulutus laskutetaan ellei osallistumista peruuteta koulutusta edeltävään päivään mennessä.

Videoyhteys

Etäyhteys (Teams). Linkki toimitetaan ennen koulutusta etäyhteyden valinneille. 


Vinkit osallistumiselle:


* Liity koulutukseen ainakin 10 minuuttia ennen sen alkamista. Näin sinulle jää aikaa varmistaa, että yhteys pelaa ja ääniasetukset ovat kunnossa.


* Linkki avautuu 1h ennen aloitusta.


* Käytä kuulokemikrofoneja ja pidä mikrofoni äänettömällä aina, kun et puhu. Näin turha taustahäly ei häiritse muita osallistujia koulutuksen aikana.


* Ethän tallenna esitystä!

Ilmoittaudu tästä

https://www.lyyti.in/Suomen_sydamellisin_kohtaaminen_Puheenvuoroja_asiakaslahtoisyydesta_muualla_6751

Viimeinen ilmoittautumispäivä

21.09.2022

Kohderyhmä

Kaikki asiasta kiinnostuneet

Tavoite

Tuoda uutta ajattelua, konkreettisia esimerkkejä ja malleja osallistujille, miten lisätä asiakaskeskeisyyttä ja asiakkaasta lähtevää ajattelua omassa työssä ja organisaatiossa.

Järjestäjä

VSSHP

Luokitus

Ammatillinen koulutus

Ohjelma

Suomen sydämellisin kohtaaminen - Puheenvuoroja asiakaslähtöisyydestä muualla


klo 13-13.45 Asiakaskokemus kuuluu kaikille, Kaupallinen johtaja Noora Hujala, Oriola


klo 13.45-14.30 70 miljardia syytä miksi asiakaskokemuksella on väliä, Asiakaskokemusjohtaja Marja Koskimäki, Verohallinto


klo 14.30- 15.00 Asiakaskokemusta tunteella- case Satasairaala, Asiakaspalvelupäällikkö Mari Viljanen-Peuraniemi, Satasairaala


 


Seminaarisarjan kaikki tapaamiset (ilmoittautuminen erikseen koulutuskalenterin kautta):




  • 22.9. klo 13-15 Puheenvuoroja asiakaslähtöisyydestä muualla



  • 27.10. klo 13-15 Asiakaspalautteen käsittely ja hyödyntäminen kehitystyössä



  • 24.11. klo 13-15 Palveluohjaus, Turun yliopisto ja kokemuksia kunnista



  • 15.12. klo 13-15 Järjestöyhteistyö, Sote järjestöjen neuvottelukunta puheenjohtaja

Lisätietoja

Tiedustelut: Sari Kaartemo, etunimi.sukunimi@tyks.fi

Lisätietoja linkki

Liitteet
Järjestelmätili loi tämän 22.6.2022 10:02
Viimeisin muokkaaja: Järjestelmätili 26.9.2022 16:02