Hyvän asiakaspalvelun periaatteet
ASIAKAS | YMPÄRISTÖ | HENKILÖKUNTA |
- Välitän terveydestäni, haluan sitoutua ja
osallistua omaan hoitooni.
- Annan henkilökunnalle oikeaa ja ajanmukaista tietoa terveydentilastani.
- Noudatan sairaalan sääntöjä ja huomioin odotustilanteessa henkilökunnan ja muut potilaat.
- Mikäli olen laatinut hoitotestamentin edellytän, että sitä noudatetaan.
- Voin antaa saamastani hoidosta ja palvelusta palautetta henkilökohtaisesti tai
internetsivuillamme.
| - Pyrimme luomaan kaikille asianmukaiset ja siistit tilat, joissa opasteet ja reititys ovat selkeät sekä esteettömyys on itsestäänselvyys.
- Haluamme tarjota virikkeitä, toipumista edistävät tilat ja turvallisen ilmapiirin kaikille.
| - Tervehdimme ystävällisesti ja kohtelemme kaikkia kunnioittavasti.
- Haluamme tarjota parhaan mahdollisen palvelun huomioiden asiakkaan äidinkielen.
- Huolehdimme siitä, että asiakkailla on mahdollisuus kysyä ja keskustella omasta
hoidostaan. - Meillä asiakas on oman asiansa omistaja hoitopäätöksiä tehtäessä.
- Meille on tärkeää omaisten ja läheisten huomioiminen.
- Kannustamme toisiamme sekä huomioimme saamamme palautteet.
|
Onnistunut hoito syntyy oikealla asenteella ja yhteistyöllä
Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin asiakasraati