Siirry sisältöön

Parannamme joka päivä

Meille on tärkeää, että jokainen kohtaaminen jättää hyvän mielen.


Potilaspalautteen keskiarvo asteikolla 1-5 on 4,5. Palvelun yleisarvosana asteikolla 1-10 on 9,3.

Saimme vuonna 2019 yhteensä 3264 asiakaspalautetta kyselylomakkeella (keskiarvo 4,8) ja tekstiviestillä (keskiarvo 9,3). Käsittelemme kaiken keräämämme asiakaspalautteen Sydänkeskuksen osastoilla, asiakaspalvelutiimissä ja johtoryhmässä.

"Olin turvallisissa käsissä."
"Sydämellinen henkilökunta huolehti potilaasta hyvin."
"Saamani hoito ja kohtelu oli kaikilta osin erinomaista."
"Turvallisin mielin kotiuduin. Ystävälliselle henkilökunnalle lämmin kiitos!"
"Mukavaa tulla ja olla osaavissa käsissä."

Olemme parantaneet palveluamme edelleen palautteiden perusteella: Esimerkiksi hoitoympäristön rauhallisuuteen on kiinnitetty huomiota monin tavoin ja osastojen viihtyisyyttä on parannettu lisäämällä televisioita, korvakuulokkeita, lukulaseja sekä kattotaidetta. Yksityisyyden turvaamiseksi on lisätty väliverhoja ja turvallista liikkumista on varmistettu uusilla tossuilla.

Otamme mielellämme vastaan kehittämisehdotuksia palvelumme kehittämiseksi.

Anna palautetta hoidosta

Päivitetty: 6.10.2020 8:53

​Tutustu Sydänkeskuksen toimintaan somessa

Facebook-logo.@tykssydankeskus

Instagram-logo.@tyks_sydankeskus