Hoppa till huvudinnehåll

Kundnöjdhet vid ÅUCS Orto

Det är viktigt för oss att våra patienter är nöjda. All respons behandlas av sjukhusets ledning och personal. Med hjälp av responsen kan vi förbättra vår service.

Vi ber om respons av alla våra patienter per textmeddelande samt via tjänsten MyHealth, som är ett uppföljningssystem för patientvården. Via den följer vi upp vårdens kvalitet och effektivitet. Före och efter din behandling får du fylla i uppgifter om ditt tillstånd och din funktionsförmåga. Efter behandlingen följs ditt tillstånd upp under 1–2 år.

Medeltalet av patientresponsen (Tyksorto.fi) har under de senaste åren varit cirka 4,8 (på en skala på 1–5). Vi är mycket glada över att våra patienter har varit nöjda med den vård de fått.

Du kan också ge respons per e-post: tyksortotiedotus@tyks.fi.

"Det bästa var personalen, som var mycket vänlig och hjälpsam!"

"Servicen har varit supersnabb, vänlig och effektiv!"

"All the staff I came in contact with were wonderful!"

"Ett särskilt tack till de sjukskötare som vårdade mig. Vänlig och förtroendeingivande vård."

"Allt var så utmärkt att jag bara undrar, beundrar och tackar: Tack!"

"Helt underbar personal, tack!"

"Kiltti ja ammattilainen henkilökunta. Kiitos!!!"